Hej

Hej detta är min nya blogg jag  hade en annan innan men jag lade ner den. Jag heter Emma Lovisa ******* gillar inte mitt tredje namn så det tar  vi bort och mitt efternamn håller jag för mig själv. Jag går i 8 men i vilken skola jag går det säger jag inte efter som att jag bor i Västra Götalands största håla och alla vet vem alla är. Jag kommer att skriva om allt möjligt kul jag håller på med i mitt liv och mitt mål är att blogga minst en gång om dan =) Ni som läser: Ni måste komentera, jag älskar när folk kommer med åsikter om mina kläder, vad jag gör, och saker jag tänker göra. jag gillar att läsa modebloggar men efter som att jag lever på min månadspeng som jag får av päronen så kan jag inte köpa så mycket men jag gillar att sy och att designa själv. Jag hoppas att ni kommer att gilla min blogg och det jag skriver

// EmmaLovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0