Min dator<3

Är hemma från skolan idag är förkyld. Inte kul men som tur är så har jag familjens laptop. Min egna dator är för tillfället inte användbar. Jag håller på att måla om på  mitt rum, går från ljusblåa väggar med hjärtan till en bruten vitfärg ska flytta in alla saker i kväll mamma målade det sista medans jag satt och försökte få ut allt snor ur min näsa igårkväll. Till  det vita ska jag ha gröna och blåa kuddar och gröna gardiner som ska gå hela vägen ner till golvet. Det blir nog jättebra.  Jag lägger upp bilder när allt är klart.

Jag drabbades av en plötslig lust att göra smycken härom dagen. Jag gjorde ett halsband med fjädrar och matchande örhängen. Igår gjorde jag trasselhjärtan att ha på en kedja med hjälp av ståltråd. Bilder kommer när jag har tillgång till min dator igen. Just nu håller jag på med ett ståldråds hjärta med röda pärlor på som jag ska dekorera en blomma med.

Hoppas att ni mår bättre än jag =)

Kram EmmaLovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0