Tomten

Blev en tur till Allum idag med men idag blev det med mamma i stället. Köpte en lila plånbok/väska, två nya bh:ar, två turkosa kuddar, ett vitt överkast, nya pyjamasbyxor och hårtoning. Tonade håret och jag blev nöjd med resultatet. Köpte en färg som var så nära min riktiga färg som möligt. Jag var ju blond innan men min mamma är ingen jätte bra hårfärgare så det var inte så vacker. Denna gången gjorde jag det själv och det blev mycket bättre. Blev lite ändrade planer med överkastet det blev vitt i stället för svart. Kuddarna var helt underbara. Sen träffade jag tomten inne på Bokia alla säger att han bor på Nordpolen men jag vet vart han bor på riktigt: Bakom Bokias personaldörr.


Bh H&M 129 kr st. Plånbok Åhlens 199 kr. Pyjamasbyxor H&M 149 kr. Hårtoning Åhlens pris?


Enfärgad kudde Hemtex 179 kr. Mönstradkudde Indiska 199 kr.

Kramar EmmaLovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0