Snart sommar.....eller inte

Hej jag ber om ursäkt för att jag har varit en mycket dålig bloggare men det är ju ändå ingen som följer min blogg så det spelar ingen roll vilken tur man kan ha =). Känner att jag måste ta tag i detta nu och bli lite duktig på att skriva nya inlägg och ladda upp kort. ( Kanke ska börja med att dra fram kameran ur sin låda under sängen och börja använda den) Det blir nog lite kort från lunch travet på Åby i morgon ska med och titta, vet ej vilken häst som ska springa det är lite konstigt för jag brukatr ha koll på det. Brolle sprang på Åby igår, efter att ha börjat dagen med att vara så halt att han knappt kunde gå. Blev en jättesnabb skritt-tur barbacka och när jag kom tillbaka till stallet så var all stelhet borta och han visade ingen hälta alls. Det var bra men loppet gick dåligt ändå. Jaja slut tjatat om hästarna.
Idag ska jag träna, snart bekini säsong även fasst det inte känns så, jag är trött på snön. På tal om att träna ska praoa hos Friskis&Svettis i Borås i vår, det ska bli hur kul som helst. Tänk er 2 veckor med en massa träning och lite andra saker helt underbart. 
=) sov till klockan 12 så det blev en lite konstig dag jag brukar ju vara upp runt 9 annars, man har ju stallet att tänka på.  Efter att jag har tränat ska jag upp och rida lite på Betty. Och efter det så blir det att ta hand om alla djuren här hemma. Kanske det blir en film framör tvn i kväll, såg Baksmällan igår den var helt sjuktrolig. Var är Doug, Vad fan gör tigern i badrummet och vems är bebisen? Höll på att dö av skratt.
 Resten av veckan vet jag faktiskt inte vad jag ska göra... får fundera lite på det men det blir nog en massa träning jag kommer att ha så sjukt mycket träningsvärk efter detta!

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0