Häst

          
Hon ser lite sur ut men det var en traktor i bakrunden som hon lyssnade på så hon brukar inte vara sån.


Har bytt häst nu till denna lilla godingen, nu rider jag tre dagar i veckan på ridhäst i stället för en och så har jag travarna dom andra dagarna. Behövde en liten förändring då jag bara har ridit Betty i ett halvår nu. Milly har stått hela vinter så hon är pigg men har ingen kondition så hon orkar inte hålla på så länge men det ska det bli ändring på. Red i paddocken i onsdags gick jätte bra när jag jobbade henne i trav men i galoppen var hon så laddad så att hon inte kom framåt hon stod bara och studsade på stället. Men det ska jag jobba med nästa torsdag imorgon blir det skogstur. Varsjuk under helgen så det blev ingen ridning igår, trist men så är det. Det är ganska skönt att slippa släpa sig iväg till stallet fast än att man är sjuk. Att få allt gort åt en är gött sen att jag brukar ta hand om allt när jag är där spelar igen roll.

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0